
لذت بردن را یادمان ﻧﺪﺍﺩﻧﺪ !از گرما می نالیم. از سرما فرار می کنیم. در جمع، از شلوغی کلافه می شویم و در خلوت، از تنهایی بغض می کنیم. تمام هفته منتظر رسیدن روز تعطیل هستیم و آخر هفته هم بی حوصلگی تقصیر غروب جمعه است و بس!ﻫﻤﺸﻪ ﺩﺭﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺑﻪ ﺎﺎﻥ ﺭﺳﺪﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻫﺴﺘﻢ ﻪ ﺑﻬﺘﺮﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺯﻧﺪﻤﺎﻥ ﺭﺍﺗﺸﻞ ﻣﺪﻫﻨﺪ:ﻣﺪﺭﺳﻪ.. ﺩﺍﻧﺸﺎﻩ .. ﺎﺭ..ﺣﺘ ﺩﺭﺳﻔﺮﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﻣ ﺍﻧﺪﺸﻢ ﺑﺪﻭﻥ ﻟﺬﺕ ﺍﺯ ﻣﺴﺮ!⭐️از تک تک لحظه هاتون لذت ببرید⭐️...
ادامه مطلب